student 2013
2012-09-15 • 19:43:40

jag tänker mycket på studenten, det är inte så länge kvar som man tror. man glömmer lite bort ibland att det här är faktiskt det sista året i skolan, att man redan har haft sitt allra sista rikiga sommarlov, det känns heeeeelt gääälet!
allra första skoldan som jag också nämnde tidigare så testade vi ut studentmössor, och dem är nu också beställda, grymt va?! :) studentkryssningen som kommer vara i april ska jag dock inte på, det blir en utomlands resa med två kompisar i stället. kände inte för att lägga ca 5-6000 kr på att supa på en båt i ett dygn, kändes liiiiittte ovärt tyckte vi då. så det fick bli en utomlands resa iställe, vi åker i slutet av maj någon gång så vi kommer alltså att fira min 19 års dag där, lika grymt det, nej det kommer bli AS JÄVLA BRA, bruna och fina till studenten!!! :D
 
puss och kram från tjejen på bilden, från i vintras

Kommentarer


Emma

jag betalar endast 945 kronor för studentkryssningen vilket mer eller mindre alla gör, så det kostar inte så mycket trots allt! :)

Svar: jaha oj, det var ju ett bra pris! :) de va det att några kompisar till mig sa att dem betala mellan 5 och 6000 så då trodde jag att jag också skulle behöva betala så mycket... :)
Linda emma helen jarefors


2012-09-17 / 08:34:33
blogg: http://emmaericsn.blogg.se




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: