jag längtar
2012-09-21 • 18:33:00

ligger för tillfället i sängen med tvn igång och datorn i knäet, som det brukar kunna vara då haha
ikväll ska jag umgås med ida, vi har smidit lite planer inför kvällen men kan som inte riktigt bestämma oss för vad vi ska göra. det blir antingen att vi åker o köper nånting gott och sen stannar hemma o kollar på film, eller så blir det bio, eller så blir det att vi åker in till stan en sväng för o gå på krogen en sväng, dock så blir det nog nyktert isf. får se hur det blir :)

annars är det bra, är trött och fortfarande förskyd :( hatar långvarig förskylning.... men ni vet ju hur duktig jag är på att vara en krigare när det gäller sånt där ? haha lol
ne men, sitter o lyssnar på tomorrowland videon på cp högt ljud, fan i mig vad jag inte kan sluta le när jag kollar på den, att bara se alla glada galna människor och sen den gryma musiken till. har mest svårt att förstå att jag, lilla jag ska dit 2 0 1 3. o my god vad jag längtar

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: