aldrig vila
2012-09-19 • 16:09:17

redo för att åka in och träna alldeles strax, ska försöka få i mig någon mat, sen så! På lördag dansar vi gnistor på torget också, 11.50 och 12.50, bara att komma o kolla om man vill det! :) 60 tals tema, wiho

Imorgon blir det fjällvandring IGEN, va ut i måndags-tisdags och imorn blir vi borta över dagen bara :) hoppas på att östersundspisssnoppväder ska kunna bli någorlunda bra imorn då taack!! Btw, jaaaa jag vet att jag bloggar sämre än någonsin... Om jag kunde förklara för er hur sjukt upptagen jag är så skulle ni förstå varför :( meeen, jag ska åtminstone försöka skriva lite oftare, jag vill ha kvar bloggen men samtidigt känns det kasst när jag typ aldrig skriver längre. Nejmen den kommer finnas kvar och det kommer dyka upp några inlägg lite då och då, sorry... hoppas ni mår bra annars. Kram


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: