be careful of what you say, a girl remembers everything
2012-10-01 • 21:14:03

oj guys, jag är upptagen om dagarna, as usual ;) haha. vad har jag haft för mig då ?
har bland annat kollat runt på en massa balklänningar, har till och med nog hittat den som jag verkligen ska klicka hem, känns apa bra :)
har tränat en hel del, dansat på stan igen. fast denna gång blev det på storgatan, dansa på scen och även spontan dansa på gatorna, hur kul som helst!! vore ingenting utan dansen alltså

i lördags va jag hemma hos emma och firade henne, det blev en riktigt lyckad kväll rakt igenom! förutom blåsor på fötterna som jag fick av mina satans skor, aj somfan. haha

PÅ ONSDAG SKA JAG TATTUERA MIG. jag är pirrig i magen redan nuuuu. det blir till och med två tatueringar. tur nina följer med mig så jag har någon där, känns bättre/roligare då :)
jag älskar dig min vän

Kommentarer


Angelina [foto & vardag]

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ! du är bäst <3


2012-10-01 / 22:38:32
blogg: http://angelinaronja.blogg.se




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: