and suddenly, i feel nothing
2012-10-21 • 15:42:00

hej hopp vad jag är tråkig, bloggar aldrig haha.. hemskt ledsen för det!
i fredags skulle vi dansa på basketen, alltså jämtland-stockholm. de va grymt kul och det gick väl helt okej, va lite off för ja hade feber men det gick väl helt okej ändå tror jag! :) 
efter de va jag dö trött och for hem så fort jag bara kunde, mamma och ola åkte bort i fredags för att köpa ny bil också så jag och lisa passade på att umgås bara vi hemma då!

igår blev det också bara lugnt, jag och lisa gick på bio och såg paranormal activity 4, som var såååådär bara, trist med tanke på att man hade ganska höga förväntningar på filmen :/ 
idag blir det också lugnt för min del, det är ju trots allt söndag :) otaggad på skolan är jag också, nu vill jag verkligen ha lov! en vecka kvar innan man kan andas ut lite i alla fall. ska tagga till marites halloween fest heeela den här veckan, är så sjukt taggad till den, har också planer på hur jag ska klä ut mig, så bild på det lär väl dyka upp här också :) här är en bild ni får se lite på hur jag ska ha, fast har till o med fått en annan tanke nu också på vad jag ska ha på mig, så kan iiiinte bestämma mig :) men ska ha vita linser osv, kommer bli ballt 

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: