jag är för långt bort
2012-11-18 • 00:40:00

ursäkta min frånvaro haha... har gjort en jädra massa saker sen sist jag bloggade!
just nu så har jag praktik fån 8 till 4 och efter det går jag direkt och tränar, och tränar till 9 så jag har som ingen tid att ta kort och via outfits, sorry. men jag lovar att det kommer dyka upp, men inte just nu på ett tag!
har andra saker att välja som går före bloggen, så ni får stå ut lite och väntaaa :)

det låter as tråkigt och jag önskar att jag hade mer tid till att blogga, lägga upp bilder osv.. men som sagt, tiden finns inte till nu :)
ha det bra så länge. kram linda 

Kommentarer


Camilla Jarefors Åslund

Livet är det som händer mellan blogginläggen.


2012-11-18 / 10:07:10



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: