sitter på skolan
2012-05-07 • 13:53:57

vad kul att statistiken ligger kvar fast jag bloggar som en kratta... har nte haft nån blogg lust alls överhuvudtaget och då har jag heller inte försökt!
när man har inernet på mobilen så blir blir det att jag aldrig sitter vid datorn och jag orkar inte blogga från mobilen heller för bilderna blir huller och buller och det blir inte som jag vill ha det :/

men i alla fall, jag lever och livet rullar på alltså. vårshowen gick kanon och jag är nöjd med hur det gick.
mycket tråkigt att det är slut bara men ändå skönt att få lite ledighet nu på veckorna!! :)

tycker det börjar bli dax för mig att bli 18 nunuununun. bara tre veckor kvar, weeeehhhhooååå!!! :D

en satans gammal bild på mig och ida, sitter ju på skolan så ja hade ingen annan bild för tillfället. småfjortisarna

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: