Fina dagar
2012-05-25 • 12:01:39

Två hittills fina dagar här i Östersund har vi fått, tack för det!har legat i badhusparken båda dagarna efter skolan och eftersom ja är så smart att sola med jeans så har jag en mycket fin bränna, haha!
Vi slutade tidigt igen, runt 11 nån gång, då vandrade jag, ida, steven och jesper ner mot bryggan och drack nån öl, pratade! Chillade är de rätta ordet för gårdagen!:) inte liiika härligt väder idag men det är ändå helt okej väder ute, ska fan inte klaga nu när sommarn iaf har kommit äntligen!!!! Hoppas att vädret håller ikväll, ska ut med en kär vän som jag inte varit med på länge sen träffar vi flera i stan. Ser fram emot kvällen, ge mig och mina vänner en fin kväll med fint väder 


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: