En tröttis
2012-05-14 • 18:02:06

Hej hopp!
Idag har jag varit tröttare än någonsin.. Somna sent inatt, somnar as sent allt för ofta nu:/ men ja kan verkligen inte somna och de är skitjobbigt! Har ett jobbigt förskylnings virus som busar, ont i halsen och snorig är ja också, synd om mig vaa!? :(
Haha, ne men ja krigar vidare och överlever! :)
Va förresten på dansuppvising igår med min bästa. Super duktiga dansare verkligen! :) blev så jäääävla sugen själv att dansa så det blev lite språng i min kropp haha!

Just nudå:
Jo, just nu ligger ja i sängen, försöker ta tag i allt slit som har med skolan att göra. Massa nu dom sista veckorna. Jobbigt, meeeen man va väl en krigare haha!!:) i alla fall, vi hörs senare!
puss och kram från mig


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: