du stör mitt liv, låt mig vara
2012-03-10 • 20:20:29

lägger mig i sängen under täcket och glor på melodifestivalen nudå, masssssa smaskigt till de såklart
hade andra planer för kvällen men de sket sig så stannar bara hemma ikväll då, mysigt de också:)
tråkigt att imorn blir min andra och sista sovmorgon, fick ett kort lov ja:(
men tjäna massa pengar gjorde jag ist, så ska inte klaga:) jag hoppas iaf att ni haft ett bra lov och tagit
vara på ledigheten. om jag inte hade haft fullt upp med jobb så hade jag utan tvekan suttit i fjällen hela lovet
och åkt skidor som bara attan och bara haft det helt underbart!
men inte så länge tills påsklovet är va?! så då får jag ta igen allt då ist :)
kram på er

Kommentarer


Anonym

Snygging! pusss


2012-03-15 / 19:38:31



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: