du kan få mig så lätt nu.
2012-03-25 • 12:31:21

hoooolaa. ska jag än en gång be om ursäkt för dålig uppdatering?
kan konstatera att jag i stort sett aldrig sitter vid datorn längre... har så mycket annat för mig ja!
men ska skriva lite nu tänkte jag :)

i alla fall, har hänt en del saker sen sist men kommer inte skriva rad efter rad om de här :)
kan berätta lite smått om min helg som i helhet varit tråkig och slapp. åkte till brunflo igår för att äta middag med syrran, mycket trevligt och mysigt att umgås med henne!
idag blir det nog en standard slapp slö söndag ?! förmodligen kan ja säga i alla fall.
ska ut och springa om en stund, ska först äta klart min frukost och byta om och så. härligt väder idag så det tar vi vara på tycker jag
ska grilla med familjen idag också, skönt, gott och mycket mysigt.
vi hörs senare. puss

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: