vi ska dansa
2012-06-27 • 14:15:07

jag har ännu inte hunnit ätit nån frukost och klockan är 14.10, haha kanske dax för de snart då?! 
chillar och lyssnar lite på musik just nu, har inget att göra förns nina droppar in hos mig, får se vad som händer senare om det blir grill osv?
ikväll blir det i alla fall utgång, förfest hos mig sen vidare till krogen är det tänkt, så som vanligt så hoppas jag på en bra kväll! :) 
men först och främst så måste jag på affärn kom jag på, är man själv hemma så är man och då får man handla mat osv osv osv osv osv osv själv som en annan vuxen får göra! ni kan ge mig gott om vuxen poäng fram tills söndag kväll då päronen dyker upp hemma igen, tills dess ska jag bara MÅ!
vi hörs, kramiz

Kommentarer


Sanna Skare

Hej, skulle du kunna lägga ut din bild som du har i högra hörnet? den där det är vinter? skulle gärna vilja se den i större format! Tack i förväg!

Svar: hejsan! jag tror att jag tyvärr inte har kvar just den bilden på min dator.. men har en bild som är tagen samma stund fast den är lite annorlunda, skulle du vilja att jag lägger upp den ist så gör jag det utan problem! :)
Linda emma helen jarefors


2012-06-27 / 15:16:09
blogg: http://ascendotuum.blogg.se/

Sanna Skare

Ja, om du kan göra det vore det super!


2012-07-12 / 23:09:28
blogg: http://ascendotuum.blogg.se/




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: