sova, inte min grej?
2012-01-11 • 16:20:46

jag har fan sömnproblem alltså.
varenda kväll så somnar jag inte förns 3- halv 4 på natten, det går verkligen inte att somna och jag förstår inte
varför...
försov mig i alla fall imorse, jag vaknade till lite lätt av mig själv och tänkte att snart ringer väl väckarklockan så kolla jag på klockan var den va och då va den 08.59 och min buss går 09.00-.-
jag börja tio idag och slutar kl 12 så det kändes faktiskt meningslöst att åka in och bussen gick en timme senare också...
och nu när dem har ändrat csn reglerna så blir jag väl säkerligen av med mitt studiebidrag den här månaden, fml!

haha aja, somna i alla fall om och vaknade kl 3 igen, har precis duschat och ska nog ta bussen till ida och sover där ikväll! :)
låter bra i mina öron i alla fall
hoppas ni fortfarande lever i alla fall, för ni börjar bli klen på att kommentera tråkmånsar!
byeee

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: