you hit me
2012-02-21 • 11:56:45

ligger hemma idag, min lidande förskylning som busar som vanligt...man blir aldrig HELT frisk, inte jag iaf!
går omkring och är små förskyld hela tiden,och nån gång sällan ibland så bryter det ut helt och sen när ja känner mig frisk så är ja inte alls frisk, less på alla dessa förskylningar nu! :) fuck förskylningar

nee, men nog om förskylningar i detta inlägg, skulle försöka med nå roligt men de gick som de gick iaf, inte så kul att informera er om att ja är sjuk osv, haha :)
aja, stänger ner datorn för att gå och förbereda en kopp med vanilj te och en ost macka till,
det gillar jag:)
hoppas ni har lyckats hålla er borta från att vara sjuka!
avslutar inte det här inlägget med en puss då för tror ingen vill ha en, haha
men kramar kan ni få. vi hörs

btw, kolla vilken going ja hitta upptill. numnum

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: