träning träning träning träning
2012-02-16 • 11:37:18

känner mig peppad för att köra en stenhård träningsvecka på dansen denna vecka, har en "dansuppvisning" i lugnvik på onsdag kl 6 vid lugnviksskolan. utomhus, fun huh!? haha, får se hur det kan gå då..spännande
vårshowen är datumsatta nu och blir den, 27 april kl 19 och den 28 april kl 15 och 19. så va beredda på biljettsläppet så ni hinner köpa eftersom det bara är tre föreställningar i år.
ser framemot det så oerhört, hiihiihi
ser mindre framemot om det slutar med att vi måste sy vissa kläder själv för jag kan jag ju börja med att informera er om att sy, det är absolut inte min grej! hehe, så om nån gillar att sy kontakta mig XPXPXPXPXP


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: