du måste skynda dig, så att du hinner förbi
2012-02-12 • 18:57:15


skön dag på stan med hjärtat! och satan va skönt de va att gå på stan när de knappt va nå folk, man slapp känna stressen runt omkring en massa människor! sjukt skönt :)
för en gångs skull så satt jag inte hemma och slöa hela dagen, så brukar i alla fall min riktiga standard söndag se ut.. slapp och tråkig
mamma får återigen högsta poäng för sina goa morotskakor som hon gör, som alltid.
därför ska jag och erika göra oss lite varm oboy med grädde plus äta en mängd med morotskakor! hihiihi

btw, tänkte bara berätta att nu har ja sökt sommarjobb,ej kommunjobb!
sökte via arbetsförmedligen så blir liiiite högre lön då, check!
ha det bra, vi hörs, vi ses, i dina drömmar

Kommentarer


Alex

fin vän man har <3


2012-02-13 / 00:05:41



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: