sugen på vinter med en massa snö
2012-08-22 • 14:35:55

vad säger ni, saknar inte ni också vintern lite nu? jag längtar som fan jag alltså, vill åka skidor och skoter så det bara skriker om det. saknar den mysiga känslan att sitta inne och mysa med en massa ljus medans det faller en massa snö utomhus, och det bästa är ju när julen närmar sig, alla är glada och förväntansfulla. en mysig känsla det. blir sugen på att köpa massa nya kläder till vintern, mysiga koftor och nya jackor. mysa under en halsduk och en tjockjacka. visst jag älskar sommarn, men vart har denna sommar tagit vägen då egentligen..? nej usch, nu vill jag ha vinter. så ge mig
detta var förra vintern
jag och ida i bydalens backar 
jag i vintras
jag förra vintern
jag och ida igen, i bydalen
i optands coola trakter, med gurra  ♥
minns inte riktigt när exakt när detta var, körde skoter på isen på frösön
häng i bydaleeeeeeeen
vackra åre
bild tagen förra vintern

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: