with my dear friend
2012-04-06 • 13:40:46

sitter i ninas säng för tillfället, vi bara slappar och kollar på tv. blir hämtad av mamma runt 2, då ska ja hem och duscha och storstäda rummet hade ja tänkt. jag är nog en människa som är beroende av att städa, hatar när det är stökigt på rummet och tycker det är störigt stökigt om det t.ex ligger en massa kläder överallt, måååååste bara städa då haha, och när jag väl har börjat så finns det typ inge stopp! haha. roligt för er o veta...

men i alla fall så ska jag belöna mig själv med ett stort påskägg efteråt, det är ju somsagt påsk och då ska man äta en massa godis, eller? :)
som ni kanske ser så ser ni lite nytt i bloggen (om inte tryck f5). men är lite sådär halv nöjd så det blir nog ändringar på det! ska i alla fall göra om headern, ska fixa lite nya bilder osv.
goa kramar från mig

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: