hey ya
2012-04-10 • 21:05:53

imorgon blir det dansträning för min del, så otroligt skönt måste jag säga
har inte dansat på en vecka men känns som en evighet... måste få dansa av mig lite nu känner jag
åh, jag är så glad att det är vårshow snart också. den 27 april kl 19 och den 28 april kl 15 och 19 kan ni komma och se på oss alla dansare på wendlas, förköp av biljetter finner ni nere på dansstudion som ligger mitt emot gamla polisstationen :) kostar 150 kr. värt värt värt

mycket dans på gång nu känner jag. har ljussättningar på storsjöteatern snart och sen blir det genrep osv. ska åka till krokom och vara med i nån talangjakt den 19, det ser jag fram emot. kan nog bli kul! :)
imorn efter träningen är det festligheter som gäller, start hos frida sen får vi se. awesome 


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: