FREDAG, underbart!
2011-09-23 • 17:36:26

dagen i ord.
började skolan 8.15 då hade jag engelska b, sen sluta jag 5 i 11 och då gick jag,nina och isabelle ner på bylla. lunch, fast jag åt inte, va inge hungrig:( sen följde jag och kevin med nina när hon skulle till frissan och fixa och dona en massa, satt där i några timmar o bara prata och roa oss:)
tog sen bussen hem runt tio över 4, träffa marcus,lucas och moster en sväng,hihi(`:
ska äta pizza nu som mamma har gjort sen åker jag till ängsmon till syrran där det bjuds på en massa kakor och sen åker jag in till stan och möter upp anna och tillbringar kvällen med henne, hemma hos henne film mys!
hörs mera imorn alla goa och glada. puss

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: