Titta aldrig tillbaks. bara fortsätta kämpa
2011-10-23 • 18:27:20

myste på hos nina igår, vi satt för det mesta vid datan, lyssnade på musik och kollade runt på en massa fula klipp. vi tog o gjorde oss en egen video faktiskt, hah. vi "dansa" och såg lika störd ut som --->
http://www.youtube.com/watch?v=nlMpt4ucH2U&feature=related. haha åh, natt humor. vi spelade in, ja vafan va klockan. runt 02.00 kanske, haha! aja. nina fixade även till mina naglar, vi satt ungefär i 4 timmar o slet tills man tappa lusten totalt då ryggen och nacken strejka av att bara sitta helt still på en stol... haha

idag klev vi upp runt 11, då gjorde vi oss lite frulle och begav oss sen ut på äventyr:)
nerå. men vi gick ut o fota lite
sen hämta mamma mig runt halv 3. ska äta lite glass nu och sen duscha:)
sen ska jag chilla på så in i helvete resten av denna söndag, hihu. låter bra!
hörs senare, kyss



Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: