the same image
2011-10-28 • 13:49:16

man blir besviken så fort mina förväntningar är på topp.
men icke, blir besviken och ledsen igen igen och igen. hela tiden om igen
ibland tror man och är ganska säker men sen så blir det ändå inte så
vad ska man göra, hur lång tid har man på sig?
jag kommer hinna gå innan det hinner bli bra igen för jag ger faktiskt upp snart med detta
för hur mycket skit ska någon behöva ta när det enda man gör är att visa att man bryr sig,
försöker göra allt bra igen och varför ska man behöva ta emot det dåliga när man gör bra saker.
du gjorde mycket skit men jag älskar dig ändån och kommer för alltid att göra det också
att säga förlåt kanske inte alltid hjälper, man inser inte hur mycket man ångrar sig förns man har
gjort nånting dumt.
man känner att man skiter i allt och så ger man upp men sen så är det inte förns några dagar senare som man faktiskt inser att fan vad man ångrar att man tog det besulet.
så tänkt på det, man ska inte behöva be om förlåtelse om, om , om , om, om och om igen.
för då kommer man inte orka nå mer och då har man förlorat hela skiten.
spela inte sönder och utnyttja någon som om dem vore ett spel som du sen kommer att förlora
och som du sedan kommer att ångra.
det sista man vill är att såra den man älskar, det har jag fått höra tusentals gånger men ÄNDå, så gör man det.
folk, människor, vissa personer har svårt att tala sanning, svårt att stå för det som dem har gjort och sagt.
vissa människor klarar inte av det.
min åsikt är att stå för det man har gjort och för i helvete tala sanning, för ni kommer inte förstå förns efteråt att ni hade kunnat tjäna på att tala sannning redan från början.
det är större chans att man kan få mer chanser och bli förlåten då än att gå bakom ryggen och ljuga och till sist så kommer sanningen fram, och då är det sällan man får en ny chans. jag lovar
vissa kan sjunka så lågt att dem skämmer ut sig så fruktansvärt mycket och inte alls vet om själv vad folk snackar om än.
oftast så inser man det tillslut och då som sagt så är det oftast redan försent.
men man kan få en ny chans, kanske till o med flera nya chanser, men då ska man fan inte sumpa den chansen heller.
men varför skulle man göra det? det enda som man vill är ju att få en chans till och när man väl får det så
sjunker man ner till botten igen och är samma människa som va innan man fick höra att man va förlåten.

lägger allt bakom sig, glömmer allt och tänker framåt. går vidare!

därför har jag förlåtit dig, förlät dig. för jag älskar dig, så mycket att det är helt omöjligt att skriva ner här.
finns inga ord som kan beskriva hur lycklig jag va då.
du är bäst.

Kommentarer


CN

Du är mycket klok tjejen!


2011-10-28 / 18:35:07



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: