jag älskar dig emma jennica jarefors åslund
2011-11-20 • 18:20:48

det var en riktigt tung dag igår, en dag full av tårar, full av minnen, full av en massa sorg
det var det svåraste som jag gjort och det jobbigaste som någon kan utsättas för.
för just igår så begravdes våran fina ängel Emma Jennica Jarefors Åslund.
det var så jobbigt att sitta där och se på den lilla lilla vita kistan med dit kort uppe på med en massa blommor och ljus runt omkring. när dem spelade "känn en doft" från lejonkungen på pianot så påminde det så mycket om dig, lilla gumman.
för dig tänder jag ett ljus varje kväll och förevigt så kommer jag minnas dig, ditt leende och ditt underbara busiga skratt, alla fina minnen med dig som jag fick
vila i frid och sov så gott emma♥♥

Kommentarer


stina

<3 r.i.p


2011-11-20 / 19:15:15
blogg: http://stinafranzon.blogg.se/

Anonym

R.I.P <3



Vad hände med henne? :'(


2011-11-20 / 21:28:32
Signe

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.


2012-03-18 / 19:14:43
blogg: http://hemförsäkringidag.se




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: