ta dagen som den kommer
2011-05-22 • 18:22:00


tjenixen alla människor. nice day, huuh?
riktigt skönt väder idag ju, soligt,varmt och somrigt:D hur underbart som helst
har varit med krille hela dagen, vi for en sväng till brunflo, kollade på film osv.  precis innan jag satte mig här så duschade jag, ska smörja in kroppen och sen gå o lägga mig o slöa i soffan resten av kvällen tror ja. eller justja, skulle hämta lisa sen ikväll också. både sol sidan och Jersey Shore ikväll:) najjan.
imorn börjar ja kvart i 11 typ, sen slutar jag runt tio i 4. måste sitta kvar efter skolan o jobba med en rapport som måste bli klar... fan, just nu pallar jag inte skolan överhuvudtaget:( uscha. men sommarlov om tre veckor?:D wiie.
fyller ju även år nästa måndag också!
ska hem till ida direkt efter att hon har slutat imorn också, runt 5 tror ja hon slutar? haha
då blir de till o fixa o dona inför kvällen, vi ska på körfältsgrillen och blir där hela kvällen "natten". sen sover jag hos henne:) hur mysigt♥
hörs mer tomorrow, maybe, pussar

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: