fredag & helg
2011-05-27 • 16:03:59

hej hopps, sitter just nu o lyssnar på musik. väntar på att maten ska blir klar. min mage kurrar):
ikväll blir det bio med älskling,sen sover vi här. motormässan imorn, skulle egentligen gå tills jag fick veta att de kosta 130:- för inträde, så icke värt!
provet idag gick bra, det var inte alls svårt. hade heller inte pluggat så ett G får ja nog bara, nöjer mig med det!:)
snart är sommarlovet här, jag känner att det börjar närma sig slutet av ettan nu, haha så sjukt skönt. sen har jag bara två år kvar tills man själv får stå på ett flak o skrika att man har tagit studenten, fan vilken känsla de ska va:´) jag fortsätter längta tills dess och jag hoppas att ni alla får en toppen fredag, även i detta regnväder-.-
pusssssssss och kraaaaaammm♥



Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: