du är mitt ögongodis baby
2011-05-24 • 20:07:35

kvällen igår var kul!
vi va på grillen runt 7? men de va så lite folk då så vi gick hem till ida igen och fixa o dona:)
vi gick tillbaks runt 9 igen och då var de riktigt mycket folk.
jag hade en sjukt kul kväll med brudarna, puss på er♥
hmm,dagens väder:/ fan. både regn,hagel OCH åska-.-
imorn blir de i alla fall ut på äventyr med bf, ska åka buss i två dagar hem till allas hemorter, lite segt men jag piffar upp min resa med godis+chips+dricka;)
btw. hade nationellt prov imorse, lagomt att göra de provet imorse efter igår kväll:( det gick faktiskt riktigt jävla dåligt idag, tyckte de va skitsvårt. men hoppas på det bästa!
satt kvar på skolan till halv 6 idag bara för att jag skulle bli klar med rapporten,så nu är den inskickad i alla fall och de känns skönt :)
nu blire varm oboy och en ball film. hugs hugs hugs
min pärla

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: