happy girl,happy life
2011-03-11 • 17:59:36

nina for hem för en stund sen.hon tog 5 bussen så just nu sitter jag ensam hemma. lillsyrran drog iväg på tjej kväll och kommer hem senare ikväll.så jag får väl se vad jag hittar på i min ensamhet,hihi.
efter att nina hade åkt så gick jag en runda med gustav. riktigt fint och härligt väder ute idag igen,och jag skulle så himla gärna vilja åka till fjällen! så avis på alla som är där nu. fast jag åker till fjällen nästa helg i stället.
jag skulle egentligen till ljungdalen nu på lovet men det blev aldrig av tyvärr): så det får bli en annan dag!
kristoffer kommer hem imorn i alla fall,så han sover här imorn♥
det ska ändå blir skönt o bara va hemma ikväll.kolla på filmer och mysa under en filt med nå gott. så kommer min fredagskväll se ut i alla fall.låter inte så dumt de!:)
tänkte göra mig en kopp med varm choklad o grädde nu.
hörs sen. pussar



Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: