uppehåll
2011-03-23 • 14:27:17

har inte bloggat på väldigt länge nu känner jag,ska försöka börja uppdatera som jag gjorde förut. förra fredagen var jag på bio och såg premiären av hur många lingon finns det i världen den var grymt rolig och sorlig som satan faktiskt!
idag är jag sjuk och är bara hemma o tar det lungt. ska ro om mig själv och bara gå och lägga mig o kolla på film. på fredag sover förmodligen krille här,och som jag har saknat han.även han liggen hemma och är sjuk,så krya på dig älsklingen min! jag ska i alla fall gå på skolan imorn och kämpa vidare. jag hade prov idag som jag i stället tänker göra på fredag efter skolan...
suck,jag är så sjukt less på skolan och alla förbannade läxor och prov.
jag hade sista dansträningen i måndags också:( sen är det ljussättning,stora genrepet och sen VÅRSHOW:D peppar som satan och jag passade på att sy min "dräkt" idag när jag var sjuk men de gick inge vidare... haha!detta blev inget speciellt roligt inlägg måste jag säga.
hoppas ni har en fortsatt trevlig onsdag:) vi hörs,puss




gamla bilder,en tid jag va rödhårig:O bjur på dem.

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: