summer sunshine♥
2011-03-29 • 16:33:29

kom hem från skolan för en liten stund sen,vi fick sluta halv 3 i stället för halv 4. grymt skönt eftersom jag har varit väldigt trött den här dagen. efter skolan följde jag med erika ner på stan en sväng sen tog jag en buss hem som gick tio över 4. jag hoppade in i duschen direkt och sen satte jag mig här! haha
ska faktiskt försöka plugga-.- har saker som måste bli klart.
jag är så sjukt less på all snö som de verkar ta en evighet för innan den försvinner...vill ha sommar och sommar värme nu! längar som en galning till påsk lovet,vi drar den 22 april och blir där en vecka.
stället vi ska till heter Side,turkiets bästa stränder. jag och erika ska skämma bort oss med all inclusive och bara chilla helt enkelt,haha
nu ropa mamma att de är käk,höhö. hörs mer sen/imorn
kyssar


justja,jag har även köpt två par nya skor. kommer bild

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: