my sunshine
2011-03-26 • 15:13:52

hello guys!:)
kristoffer sov här inatt och vi vakna kvart i 7 imorse:O haha,jag fattar inte hur...men i alla fall så somnade jag om igen och han for hem runt 11 då han skulle iväg o jobba med far sin,hihi!
när han for så la ja mig o kika på björn bröder och sen somna ja igen och vakna runt kvart i 2 och gick och gjorde mig lite fika,och nu hamna jag här och ska snart ta mig en varm dusch. linn kanske kommer o sover hos mig inatt,ingen aning vad vi ska hitta på.
juuuustee,jag ska till turkiet hela påsklovet med erikagumman:D det ska blir så grymt jävla skönt o få åka bort ett tag från allt och bara slappa o steka i solen! grymt.
see you later



min lilla maja♥
nina som tagit bilden

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: