inget att skriva nu,tråkigt.
2011-03-30 • 19:11:19

some pictures instead♥
gamla bilder bara för att jag inte hade några andra bilder på datan nu! hihi

suddig bild sen yran 2010? ida och jag


tjej kväll. riktigt kul hade vi,med bla sms roulette,"jag har aldrig" och anden i glaset,haha

 
jobbade ett tag i mörsil på ett "hotell" med ida. stekte som fan i fin vädret,hihi



jag och nina var med i en liten moppe olycka somarn 20009...

så jag fick ett snykkt ärr på knäet,magen och på smalbenet):

piercade tungan. ja när det nu va kommer jag inte ihåg,haha
det gjorde inte så speciellt ont.det gick så fort så jag hann inte med,haha så man han inte känna nån smärta.
jag tog hål på mans ruin där dem är grymt duktig!

från den här vintern faktiskt,men ändå ett tag sen.haha,känns det som:S


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: