ännu en torsdag
2011-03-10 • 10:34:04

godmorgon
jag har precis fått i mig lite frukost och kollar på tv nu. jag är fortfaranade hos sandra men hon ska skjutsa hem mig snart.när jag kommer hem ska jag,gå ut med gustav,städa och duscha. sen ska jag nog lägga mig o vila en stund,är så sjukt trött och gick o la mig alldeles för sent inatt igen.trött tjej!
nina kommer runt kl fem och sover över tills imorn:)
jag kollade på en sjukt spännande film igår kväll också,paranormal activity! sjukt spännande men lite små läskig. det handlar om två personer (ett par) som är hembesökta av en demon och tjejen drabbas ganska mycket under filmen. den är typ verklighetsbaserad,just därför den är så läskig att kolla på,det har kommit ut en tvåa så den ska jag kolla på inom kort!:) hihi.
ska borsta tänderna nu och fräscha upp mig lite nu innan jag ska hem så vi hörs senare idag!
pussar
bilder tagna fån,google.se

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: