sommartider
2011-06-30 • 16:41:39

kom hem från jobbet för en liten stund sen, har precis duschat och ska nog snart äta lite.
sista dagen imorn och ja känner nu att jag kommer sakna dom sociala små skitungarna♥
har varit typ 38 grader i solen hela dagen och vi har varit ute o lekt precis hela dagen också, och eftersom det är en massa barn som ska börja skolan så har det bjudits på tårta,godis och glass(`: alla barnen har även sprungit i vattenspridaren, såg väldigt skönt ut,haha(Y)
ska till johanna sen när ja har ätit och sen drar nog vi oss mot brunflo, köper glass och ska sola osv:D nice nice.
läste även i lt att det ska bli minus grader till helgen?! haha, de kan väl aldrig vara möjligt?
aja, skitsamma.
nu, käk sen lägga mig i solen en sväng o vänta tills johanna har ätit klart
massa hjärtan
jag använder sämst kamera,i know... fattar inte vaf jag inte tar med system kameran ist

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: