satan i gatan alla människor!!!
2011-06-19 • 22:02:20

jag har haft en skönt helg men en massa vila!
i fredags var jag med min underbaring kristoffer♥ och igår kom angie hit och sov här, vi for till brunflo en sväng med moppen för vi skulle köpa chips till lisa (snäll som vi är) vi träffade philip en snabbis på shell och sen for vi hem o kika på film:) myspys. idag for vi till brunflo igen, kollade på när lisa hade match och sen for vi ner till sjön o lyssna på musik och "sola" haha, fast frusen som man är så frös jag och låg med kläderna på:( har typ kört moppe hela dagen så de är inte så konstigt då heller.
imorn och hela veckan framöver är det jobb som gäller... men jag har saknat alla goa barn så mycket i helgen så det ska för det mesta bli kul o komma tillbaks dit=)
längtar till midsommar som kommer bli helt pefa om planerna blir som planerat. ska umgås med nina iaf, får se vilka fler det blir(: mer om det senare i veckan
bjuder på en låt som jag gillar väldigt mycket. så fin

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: