light up the darkness
2011-06-28 • 15:48:13

eftersom jag faktiskt fick lust o blogga lite nu så gör jag väl det då:)
ungarna är underbara mot mig på dagis och ja saknar deras energi när jag har kommit hem från jobbet, men det tär ganska mycket också att dom har så mycket energi, vart fan kommer all energi ifrån egentligen?!
jag slutade sent igår, hade stängning igår och slutade alltså kl6. idag hade ja öppning och började då kl6..
jag har verkligen inte kunnat sovit inatt, har sovit ungefär 2 timmar bara):  vi äter frukost kl 8 så imorse blev det frukost på jobbet, har kanske druckit tre koppar kaffe idag och lekt för fulla muggar och flätat en massa hår:)
nee,men nu blire soffan med en filt över lilla mig... eller,förresten ska kanske gå ut o lägga mig, jätte skönt väder ju!(Y)
vi hörs när vi hörs. kärlek

Kommentarer


emmawagenius

sv: DU är snygg Linda!


2011-06-28 / 16:17:45
blogg: http://emmadenblonda.blogg.se/




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: