fan va du är snygg bruden
2011-06-25 • 13:07:42

sova hos angie inatt, och spenderade gårdagen med henne. vi hade en massa planer somsagt men det slutade med en hemmakväll bara med gosaker(: hihi. mysigt det med! vi vaknade nyss och nina har precis hoppat in i duschen sen blir det frulle(Y) vi ska hem till mig senare nån gång och så sover vi hos mig inatt. riktigt nice
vi har snackat lite om att vi ska in till stan eller dra nån annanstans men vi får se hur vi gör och hur det blir.
vi kanske hamnar i gällö, vem vet;) haha nejdå. vi skulle egentligen till gällö igår, vi va as pepp på det,men eftersom vi var hos nina så gick de en endaste buss dit-.- och tåget går på andra sidan sjön.....haha så den planen sprack ganska direkt):
hoppas alla ni fina hade en super trevlig midsommar igår:) och har en fortsatt trevlig midsommardag och helg!
pusss och kram från lilla linda. och glöm inte o rösta på min klänning:)
sitter ju vid ninas data så de får bli bilder därifrån dåååå
bild sen förra sommarn
min varckra vän, förra sommarn

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: