storsjöcupen med brudar
2011-07-05 • 13:55:49

tjaa. har ingen lust o skriva just nu, ska bara njuta av mitt sommarlov och umgås med en massa underbaringar!
idag blir det storsjöcupen plus invigning med ida och hanna senare ikväll på torget:) blir även storsjöcupen en sväng imorn med krille o matte och även på torsdag också skulle jag tro
hoppas alla brunflo brudar vinner nudå!
juste, har glömt o berätta att jag faktiskt blev erbjuden jobb på dungen:D kul o bli tillfrågad de, men tyvärr så kommer jag nog inte ha så mycket tid till o jobba och gå i skolan till höst:( men ja ska iaf försöka hinna med jobb nån fredag efter skolan då man förmodligen kommer sluta lite tidigare:) tjäna lite extra cash(;
ska äta lunch nu och sen börja fixa mig lite.
jag skriver när jag får lust, ska försöka ta mig tid till o skriva nånting! :)
kärlek

iskall bild

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: