sorry for party rocking
2011-07-22 • 12:03:13

klev precis upp, vakna av att mamma skicka sms och sa att ja va tvungen att gå ut med gustav-.-
och jag som sov så jävla skönt...
aja, ska äta lite frukost först iaf innan jag dör av hunger sen blir de en riktigt "lång,långtur" med min fina hund.
nina kommer hit sen, vi ska nog till brunflo först o träffa jonas och sen tar vi nog bussen till stan o är med flipp?
om de nu blir så,annars hittar vi säkert på nånting annat i absoluta nödfall, thihi
ne, nu kan jag inte sitta här längre, två rostisar och ett glas oboy lockar, adios
plus att jag saknar kristoffer så mkt att jag dör snart)`:

Kommentarer


stina

åh så fin du är lindis <3


2011-08-08 / 16:25:10
blogg: http://stinafranzon.blogg.se/




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: