23 januari
2011-01-23 • 18:45:07

men hejdär!:)
inte bloggat på länge nu känenr jag.haha
jag har i alla haft en super helg.älsklingen kristoffer sov här i fredags,i lördags for jag på boda borg med erika och stefan,sen efter det så gick jag och erika ner till henne och käkade en riktigt god middag.hur kul som helst hade vi den dan.men sjukt trött efter hela den dagen,vi var där typ 11 på förmiddagen sen for vi hem runt 9 på kvällen,så det blev en lång dag.så idag har man en riktigt skön träningsvärk över hela kroppen! hehe.
idag har jag bara varit hemma,pluggat och chillat helt enkelt:)
jag har nämligen en inlämningsuppgift som ska in imorn som handlar om tjocka barn.sen har har jag två prov till vekan också,plus engelska glosor.så jä*kla irriterande när man får en massssssa uppgifter och läxor som ska vara inlämnat och klart samma vecka..aja,jag ska i alla fall inte missa solsidan ikväll.never.
haha.
ne men ha en fortsatt trevlig söndag och njut va livet. pussar linda


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: