sköna ljuva sommar..
2011-01-06 • 15:46:08

jag saknar sommaren nu faktiskt.Att bara kunna ta på sig shorts och ett lätt linne,och gå ut o lägga sig på studsmattan,lyssna på chillmusik och steka sig brun.Ta moppen och åka o köpa glass och umgås med alla underbara vänner i sommarvärmen och åka o bada.
Bara att få slippa ta på sig en massa kläder så fort man ska gå ut eller att behöva stå utomhus och hålla på o frysa ihjäl.
Fast jag älskar vintern så längtar jag till sommaren.Inte bara för att det är varmt och härligt.Utan för att denna sommar,(sommarn 2011) kommer att blir unerbart BÄST!!
Massa bilder sen en massa somrar.




gillar på nåt sätt denna bilden på älsklingen och jonas.
MoPppPe! ♥

dålig mobilbild.

nattbad i brunflo


denna sommar åkte jag och ida väldigt väldigt mycket moppe med varann.det blev många
sena moppekvällar!

storsjöcupen



jag och bästa vän hanna vestlund♥

friends and summer, it could not be better♥

Kommentarer


hanna.



Jag älskar dig.


2011-01-06 / 16:01:49
Anonym

och saknar dig!!


2011-01-06 / 16:02:02



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: