sjuuk...
2011-01-27 • 13:01:40

hallå!:)
ont i halsen,huvet,öronen..inge kul,mår inge bra idag,så jag är hemma från skolan.ja va även hemma igår för jag mådde lika dåligt då): usch,fy och blääh.missar ett prov som vi hade idag så det blir till o göra det imorn ist.
jag ska i alla fall gå på skolan imorn!
jag kommer få en superduper helg känner jag.Imorn ska jag och krillebby gå på bio (ingen aning om vilken bio än så länge) sen sover han hos mig.myspysigt! på lördag blir det badet med folk sen måste jag typ hem runt 4,för lillsyrran ska konfimera sig,så då blir det fika med släkten osv..efter det så åker jag in till stan igen för att sova hos erika,vi ska hyra film och äta en massa gotttt.:)
på söndag blir det skoteråkning med ida svedberg,sjukt jävla kul kommer vi ha det i alla fall!:) jaaa,så ser min helg ut och allt är planerat och bestämt.kul kul.
puss och kram.
jag bjuder på en bild på mina fina vänner♥

en kväll hemma hos emelie.


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: