seg dag alltså
2011-01-09 • 15:14:51


känner mig sjuk idag.Är snorig trött och allmänt seg.Men älsklingen kommer ner efter maten så då kanske jag blir lite piggare,vi ska väl i alla fall bara tare lungt och kolla på film.Sen ikväll så vet jag nån som ska gå o lägga sig tidigt för jag vill vara pigg och orka med skoldan imorn.Ett plus är att jag börjag tio i elva imorn så jag får ändå lite sovmorgon.skönt!!
Det ska väl blir kul o träffa kompisarna,vissa som man inte ens har träffat under lovet??
Men är då inte alls pepp på att sätta mig och lyssna på lärare som ska tycka i en massa i huvet på mig,haha.Men jag ligger bra till med mina studier och det går riktigt bra för mig i alla kurser.Är stolt över mig själv:)
bilden är tagen nu i vinter för ett litet tag sen av nina.Hennes blogg kan ni hitta här http://angelinaronja.blogg.se/
skriver mer imorn. hejj!

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: