saturday
2011-01-08 • 17:21:24

hmm,vad ska man göra idag då? jag klev upp runt kvart i två idag,var så jäkla trött.Fast kan nog bero på att jag va vaken för länge inatt och natten innan också.Har typ vänt på dygnet helt,inge kul faktiskt..
ikväll ska jag faktiskt försöka lägga mid tidigare,eller ja,ganska mycket tidigare.Har ingen aning heller vad jag ska göra ikväll,ville att nina skulle komma hit men hon skulle hitta på något med sin fader ikväll och har frågat ALLA men ingen jefel kan ju ikväll... ledsen linda:(
Men kvällen ska inte få ta slut med att jag sitte hemma o inte gör ett skit.Jag hittar nog på nåt!:) hihi.
har inget att skriva om du,så detta duga? tråkigt nog.
kan slänga in lite bilder som får mig att må bra.
pussisar och kramisar från linda.


 
hanna,va småa vi va??♥


dansen♥ nina,jag och emelie

haha,jag har precis slagit till jonas när nina tog kortet.

Kristoffer Lysén



slippa kastal

älskar er alla mina vänner.

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: