denna dag??
2011-01-07 • 11:34:05

Godmorgon!
jag klev nästan nyss upp eller egentligen så klev jag upp kl 9 idag för jag skulle egentligen på badet med ida,men tyvär så blev inet det av för jag är inge kry idag,har fått feber:/ och min hals kliar jag sönder snart. skit jobbigt,verkligen.
Så idag blir det till o vara hemma hela dagen,ligga o vila och kika på nå bra på tv:n!
mår jag bättre ikväll så får jag se om jag orkar hitta på nåt.Vill inte ligga hemma,inne nu dem sista dagarna på lovet men jag vill ju heller inte göra nånting för då kanske jag blir mer sjuk och det har jag inte tid med och absolut ingen lust med.Tänker INTE vara sjuk på måndag.
idag är det ganska skönt väder ute och inte så kallt heller, och då vill jag vara ute! bara -7 utomhus nu.
vill åka in på stan nån dag snart också...har kvar en massa presentkort som jag ej använt än.Men det får väl bli till veckan då.:)
kramhej!


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: