absolutely fantastic
2011-02-09 • 14:59:32

hello guys.
stålande sol ute,awezsome:D ska gå ut en sväng tänkte ja,och gustav får nog följa med.jag längtar verkligen till sportlovet nu som är vecka 11?? eller det kanske är vecka 10,ingen koll haha,det ska i alla fall bli skönt o komma bort från skolan,arbete osv...plus att det blir en massa skidor! hannabästavän följder kanske med också,underbart. sitter o lyssnar på musik,just nu på här kommer alla känslorna med Per Gessle.får en gym sommarkick,börjar längta till sommarn nu så jag kan spy.längtar speciellt mycket till storsjöyran!! helt sjukt.jag ser framemot sommaren två tusen elva.:D
puss och kram linda!


ego


Kommentarer


matte

fin du är linda =)


2011-02-12 / 18:48:05



Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: