snykkt
2011-02-18 • 13:52:51

hej bloggen?
just nu sitter jag på skolan,så sjukt segt! jag slutade tjugo över 11 idag men sitter på stödtiden som vi då har på fredagar för jag måste skriva en skit lång,skit tråkig rapport om min praktikplats.fan för sånt här,inget jag gillar. det ska vara klart idag också så jag har inget val än att sitta kvar då.. ska i alla fall ner på stan efter detta med erikagumman,vi ska bara chilla och kolla runt lite.sen ska jag hem,ducsha,äta och lite sånt för senare ikväll kommer älsklingen ner till mig. underbart för honom har jag saknat som ett as. puss på dig älskling!
får se om jag kanske skriver mer ikväll,får se om jag har tid.fast jag skulle inte tro att jag har de för ska köra fyrhjuling och massa annat med älsklingen så skriver imorn då i stället:) pussar och kramar på er. hadet!
har ju inga bilder på skolan.fast jag hade faktiskt en och de va på kristoffer,haha.
bjur på den då(`: älsklingen min.

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: