i will try
2011-02-03 • 11:14:09

riktigt längesen jag bloggade nu...
har haft så fullt upp med en massa annat!
just nu så praktiserar jag på boda borg och ska vara där i två veckor,det funkar bra:)
idag börjar jag kl 4 och slutar 10 ikväll.Det är väldigt skönt. imorn tänkte jag och älsklingen gå på bio sen sover vi hos mig.mysigtmysigt!!
på lördag ska jag förmodligen ut med tjejorna.ska blir kul och väldigt trevligt att få umgås lite.
just nu kollar jag på en film,The Book Of Eli.riktigt bra.
jag har även varit mycket på stan och fått med mig en massa nytt hem till garderoben plus ett par skor.
jag ska försöka skriva med imorgon,om den tiden finns till.sitter knappt vid datorn längre,jag har helt enkelt en massa annat trevligt för mig,hihi. 
ha det,pussar.

bjuder på en konstig gammal bild.

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: