ännu en söndag
2011-02-06 • 18:43:19

skön lördag igår måste jag säga.
idag,ja vad ska man säga...söndagar är den absolut segaste dagen i veckan.idag har jag i alla fall duschat,smörjt in mig,målat naglarna och tagit det lungt framför en film:)
kristoffer skulle egentligen komma ikväll men så blev det tyvärr inte så jag får fortsätta tillbringa denna söndag ensam med en godis skål framför nån film.skönt de med egentligen.
i fredags var ju jag och älsklingen på bio och såg filmen the next three days. http://www.svenskabio.se/index.php?id=1027. Den var verkligen spännande och väldigt bra,enligt oss:)
i morgon fortsätter min praktik på boda borg.jag börjar tio och slutar fyra,och jag HOPPAS på att det kommer en massa folk,annars blir jag så lätt uttråkad att vara där. det var inte alls som jag hade tänkt mig att få ha en praktik där...mina förväntningar var högre.Men vad säger man,jag ska försöka stå ut att vara där en vecka till,haha!Men i fredags så gjorde dennis(min handledare) min dag till nånting bra,för jag och sebastian fick nämligen prova på att köra en omgång inne i laserhallen mot tre andra tjejor,det var nånting som jag gillade starkt,så sjukt kul men jobbigt!! i morgon blir det dans halv 9 till halv 10 också:D som jag har saknat dansen...jag har varit sjuk en massa och tyvärr missat dansen tre gånger:( men jag tar igen det imorn,ska ge järnet! tänkte ringa älsklingen min nu så,we hear something later,bybye!:)



några bilder från idag.


Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: