frisk som en kotte
2011-12-21 • 11:27:54

det känns som att ibland när jag står fast så växer jag. ingenting står över mig


äntligen så tog jag mig till skolan, eller ska man säga äntligen att jag sitter på skolan? haha
vill inte hit men det positiva är att jag i stort sett är frisk, har bara lite ont i halsen så det är inga problem, hihu
kändes någolunda lätt att kliva upp imorse för jag börja 10 och slutar 12, chill

sen ska jag ner på stan en sväng med erika, fortsätta mitt letande efter snygga plagg som jag kan bära på nyår som kommer bli helt jävla underbart kul!! längtar
/peace


Kommentarer


Anonym

Väldigt fin tjej!


2011-12-21 / 21:33:44
Jennifer

HejNu har DU chansen att vinna en GRYMT snygg väska i en tävling på min blogg!

Det ENDA du behöver göra är att skriva "Jag är med" eller något liknande i en kommentar!

direktlänk - http://jenniferspictures.blogg.se/2012/january/vinn-en-het-vaska.html#comment

(glöm inte att ange epost-adress)

Jag kommer dra en vinnare om 4-5 dagar så håll utkik!

(förlåt om du inte gillar reklam!)

Kramkram


2012-01-03 / 21:45:22
blogg: http://jenniferspictures.blogg.se/




Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: