ni kommer att få se mig i röda läppar
2011-12-30 • 23:07:13


då var denna dag "över", o jag och ida har handlat mat för över 400kr, så nu jävlar ska vi äta imorn:`)
det blir jag, ida och en massa andra tjejer hemma hos ida, jag och ida ska laga mat och efterrätt, sen är vi hos ida fram till klockan 11 ungefär för sen bär det av mot stan, badhusparken.
fira tolv slaget där blirerå, hiho. aldrig firat i stan där så det kan väl bli skojj då hoppas jag :)

just nu: händer inte mkt, ida lirar wordfeud och jag kollar på tv och hänger framför datorn haha
resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt och slappna av för imorn när vårat alarm slår igång runt 12 så kommer vi springa runt o stressa, fixa och dona tills alla kommer!
känner redan nu stressen som jag kommer känna imorn-.- finns absolut inge värre än o stressa. bläh

kanske vi bastar ikväll? så man kan få slappna av lite, skulle ju vara underbart det

Kommentarer





Namn:
Jag kommenterar ofta, spara mina uppgifter!

Mail:


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar: